2014. 12. 23.

1.fejezet

Olyan érzésem volt, mintha követett volna valaki. Miután bezártam az öltöző ajtaját, megváltam ruháimtól és gyorsan letusoltam. Amint végeztem, fütyörészve öltöztem vissza azokba a ruhadarabokba, melyekben dolgozni jöttem s ahogy lekapcsoltam a villanyokat, kiléptem a folyosóra. Esküszöm, nem láttam egy lelket sem, de az árgus tekinteteket magamon éreztem. Fene egye meg Zayn-t és a paranoiás nézeteit! Fejemet rázva bújtam bele kabátomba, ami szerencsére már nem vizesen tapadt rám. Kulcsomat zsebre vágva osontam ki a művészbejárón, majd indultam el a két utcányira lévő lakásomhoz. A városrész ugyan kihaltnak tűnt, a hátam mögül mégis lépteket hallottam. Kezeimet a nadrágom zsebeibe dugva róttam tovább hosszúnak nem nevezhető sétámat.
Amikor befordultam az utcába, már nem hallottam semmit. Holnap első dolgom lesz felkeresni egy szakembert, mert ez nem normális! Remegő kézzel nyitottam ki a lakásajtót, majd felkapcsoltam a villanyt és kinéztem az ablakon. Ki fogom herélni Zayn-t, az biztos! Morgolódva melegítettem meg az anyukám készítette raviolit s egy nagy korsó sör kíséretében elfogyasztottam az olasz tésztakülönlegességet.
Fáradtan dőltem végig a kanapén, majd bekapcsoltam a tv-t. Egy ideig csak szörfölgettem a csatornák között. Mivel nem találtam semmi nézhetőt, kikapcsoltam a készüléket és felmentem a szobámba. Bokszerre levetkőzve másztam be az ágyba, aztán belefúrtam fejemet a párnába és megpróbáltam elaludni.
Hajnalban a telefonom csörgésére ébredtem vagyis ijedtem fel. Nyöszörögve tapogattam végig az éjjeliszekrényt, hátha ezzel gyorsabban ki tudom nyomni a zenélő készüléket. Nem igazán sikerült, amit akartam. A méregdrága iPhone a kemény fapadlón végezte, de szerencsére egy aprócska karcolással megúszta az esést. Morcosan pirítottam rá a hívó félre.
- Fél 6 van, Niall! Ilyenkor még aludni szoktál, mit akarsz? - ültem fel és beletúrtam kócos hajamba. Elképzelésem sem volt arról, a szöszke fiú miért kapcsolt ébresztő üzemmódra.
- Focizni megyünk Manchesterbe a srácokkal. Arra gondoltam, csatlakozhatnál hozzánk - lelki szemeim előtt láttam, hogy beveti a kiskutyaszemeket s még az ajkait is lebiggyeszti. Szívem szerint nemet mondtam volna, de ismertem Ni-t. Rendkívül érzékeny és nem igazán szereti, ha visszautasítják. - Mond, hogy eljössz! Kérlek, Boo!
- Ah, oké. Hol és mikor találkozzunk? Egyáltalán kinek a verdájával gondoltátok a kiruccanást? - zúdítottam rá kérdéseimet, miközben az ablakhoz sétáltam. A szomszédaim már elmentek dolgozni, csak a gyerekek szobáinak ablakán volt lehúzva a redőny. Elhatároztam, az autóút nagy részét végig fogom aludni.
- Negyed óra múlva legyél a klubnál, Liam bevállalta a sofőr szerepét - mondta, én pedig bólintottam egyet, amit persze nem láthatott.
- Ott találkozunk - sóhajtottam fel s megszakítottam a hívást. Miután megágyaztam, gyorsan bedobáltam az edzőcuccomat, egy tusfürdőt meg egy törülközőt a hátizsákomba. A zuhanyzással nem akartam húzni az időt, így csak egy tiszta alsónadrágot kaptam magamra. Amint megborotválkoztam, felvettem egy farmert és egy szürke pólót. Hajamat bezseléztem és beletúrtam néhányszor, aztán a vállamra csaptam a táskát és a telefonomat a nadrágom zsebébe csúsztatva lerobogtam a konyhába. Magamhoz vettem egy almát, majd elindultam a szórakozóhelyhez.
Már messziről szemet ütött Zayn második szerelme, Viola. Ezt a jó öreg Audit még az érettségijére kapta a nagyszüleitől, azóta esze ágában sem volt beújítani valami szebb és jobb járgányra. Már meg sem tudtam lepődni azon, hogy Z és Li a kocsi oldalának dőlve falták egymást. Amikor a gerlepár közelébe értem, füttyentettem egy nagyot. Payno ijedtében ráharapott a fekete hajú alsó ajkára, aki felmordult fájdalmában.
- Baszódj meg, Tomlinson! - sziszegte a száját tapogatva a pakisztáni szívtipró, miközben szembe fordult velem. Liam a fiú hasa köré fonta karjait s egy puszit lehelt a hátára. Megforgattam szemeimet, mire Zayn gúnyosan elmosolyodott. - Ennyire azért nem kéne örülnöd a boldogságunknak...
- Örülök én nektek, csak néha túlzásba viszitek - mondtam, miközben bedobtam a hátsóülésre a hátizsákom. Felvont szemöldökkel néztem körbe. - Hol van Niall?
- Beugrott a klubba ásványvízért - szólalt meg Leeyum, aki még mindig Z-t ölelgette. Biccentettem egyet, majd beleharaptam az almámba. Ni éppen ekkor lépett ki a szórakozóhely bejáratán, egy nagy zsugor ásványvízzel. Segítőkészen felnyitottam a csomagtartótetőt, aztán megettem a már félig elfogyott reggelim és miután lecsukódott a csomagtartó teteje, beültünk az autóba. Liam mellett természetesen Zaynie ült, mellettem pedig kizárásos alapon a szöszi. Sofőrünk izgatottan nézett bele a belső visszapillantó tükörbe. - Indulhatunk, srácok?
Mindannyian bólintottunk, Li pedig beindította a motort és elindultunk Manchester városába. Látszólag nem döntötte romba semmi a tervemet, miszerint alszom egy kicsit útközben, így fejemet az ablaknak támasztottam és lehunytam a szemem.

{Harry}

Fél éjszakámat a srác háza előtti bokorban, amikor viszont felment a szobájába, az ablakkal szembeni fa egyik vastagabb ágán töltöttem. Hajnalban azonban én is felriadtam a telefonja csörgésére. Erősen füleltem, ezáltal megtudtam, hogy hamarosan a szórakozóhelyhez fog menni. Nesztelenül lemásztam a fáról, majd hazasiettem. Kapkodva átöltöztem s a pénztárcámat meg a telefonomat zsebre vágva ültem autóba.
A klub bejáratától talán másfél méterre leparkoltam. Alig, hogy elhalkult a motor, a táncosfiú is megérkezett. A nadrágomban szűkebb lett a hely, ahogy végigmértem Őt. Feszes farmerja kiemelte lábait és kerek fenekét. Egy álompasi, egyszerűen hibátlan... Akarom. Fékezhetetlenül vágyom rá, holott nem tudok semmit se róla. Csak a nevét. Louis.
Merengésemből villámcsapásszerűen tértem vissza a valóságba. Amikor a fiúk elindultak, lassan követni kezdtem az Audit. Ujjaimmal idegesen doboltam a kormányon, erősen arra koncentrálva, nehogy elmaradjak a kocsitól. Betegesnek tűnhet a viselkedésem, de nem érdekel. Mindent tudni akarok Lou-ról. Mindent.

{Louis}

Arra ébredtem, hogy valaki a vállamat ütögeti megállás nélkül. Nyugtalanul felsóhajtottam, majd összehúzott szemöldökkel kiegyenesedtem. Ni úgy vigyorgott mellettem, mint a vadalma. Biztos elszívott egy vicces cigit, azért ilyen.
- Már megint mit olvastál vagy láttál a neten? - kérdeztem, mire kitört belőle a nevetés. Értetlenkedve figyeltem, ahogy a hasát fogva görnyed előre és arca már-már paradicsom színűvé válik. Zayn és Liam mindezt csendben, sejtelmes mosollyal nézték végig. Megelégeltem haverom viselkedését, így kicsit sem kedvesen rádörrentem. Kezdett felmérgesíteni, nagyon. - Niall, beavatnál engem is?
- I-inkább n-nézz l-le a-a n-nadrágodra...! - bökött a sliccem felé, miközben a szemeit törölgette. Elkerekedett szemekkel méregettem a dudort, ami a nadrágom kellős közepén pihent. Nialler megveregette a combom. - Elmesélhetnéd, hogy miről álmodtál... Biztos valami izmos és jóképű hapsival hemperegtél, az okozhatott ilyen látványos erekciót...
Megrántottam a vállam. Őszintén szólva, nem álmodtam semmit. Békésen aludtam, csak az alvás járt a fejemben. Senki és semmi más.

*.*.*.*.*.*

Sziasztok!
Megérkeztem a várva várt folytatással :) Köszönöm az előző bejegyzéshez érkezett 5 kommentárt - Niké Fox, Lilla, Dreamy Girl: El sem tudod képzelni, mennyire örülök, hogy elnyerte a tetszésed :3 Hatalmas rajongód vagyok, megtiszteltetés a jelenléted ♥!, Török Eszti és Cool Girls ♥ -, a 19 pipát és a 19! feliratkozót ♥! Holnap, ha minden igaz és jól megy, felkerül egy téli dizájn a blogra :) Addig is: Boldog karácsonyt minden kedves olvasómnak ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy



3 megjegyzés:

  1. Dràgám beperellek kinzásért! Olvastam volna tovább és tovább annyira jò hogy az örületes!
    Nagyon siess a kövivel, pliz!!

    VálaszTörlés
  2. Úristen, hogy tudsz ilyet alkotni? Kérlek, taníts meg rá.:DDDD Iszonyat jó lett, de itt abbahagyni? Ez felér egy kínzással.xddd Remélem minél előbb hozod az új részt, hogy megtudhassuk, mit is tett Harry(mert sejtem, hogy nem csak a kocsiban fog ülni és malmoznixdd)
    - I-inkább n-nézz l-le a-a n-nadrágodra...! - bökött a sliccem felé, miközben a szemeit törölgette. Elkerekedett szemekkel méregettem a dudort, ami a nadrágom kellős közepén pihent.
    Na ezen felröhögtem:"DDDDDD Áh, ez kegyetlen voltxddd
    Neked is boldog karácsonyt, darlin' :* <3

    VálaszTörlés
  3. Hey, nem engedte, hogy az előzőhöz kommenteljek. Na mindegy remélem most kirakja. Na szóval imádom és imádom és imádom. Mást nem tudok mondani. :D Iszonyat jól írsz. ♥

    VálaszTörlés