2014. 12. 26.

2.fejezet

Hungry Eyes
{Louis}

- Nem lesz kényelmetlen így a bemelegítés? - kérdezte elfojtott kuncogással Liam, miközben kezet rázott a gondnokkal. Évek óta átjárunk Stockport városából Manchesterbe, hogy lejátszunk egy profikat szó szerint megszégyenítő meccset az Old Trafford-ban. A pályán dolgozok régi ismerősként üdvözöltek minket.
- Az öltözőben majd kitalálok valamit, ne aggódj - mondtam szem forgatva. Niall még mindig rázkódott a nevetéstől, arcra felpuffadt s elvörösödött az örömkönnyektől. Zayn magában kacarászott rajtam, Li pedig... Nos, ő is. Szép kis barátok, nemde?! Amint elfoglaltunk egy öltözőt, ledobtam a táskámat az egyik padra. Ajkaimra cinkos mosolyt varázsolva szólítottam meg a fiúkat. - Egy ideig ne zavarjatok, könnyítenék magamon!
Amint becsuktam magam mögött a zuhanyzó ajtaját, a srácok félreérthetően huhogtak egy sort. Felnevettem s megráztam a fejem.
Negyed óra múlva csatlakoztam a fiúkhoz, akik éppen bemelegítőköröket futottak a lelátó lépcsőin. Azt hittem, hogy csak 4-n leszünk, de tévedtem. Egy kapucnis alak ült a sorokban. Szürke fejfedője alól kikandikált néhány göndör tincs, de az illető arcát sajnos nem láttam. Égető tekintete viszont minden egyes mozdulatomat követte.

{Harry}

Miután Louis és a barátai eltűntek az egyik földszinti öltözőben, sietősen helyet foglaltam a lelátón. A pályára tökéletes rálátásom nyílt s hosszú lábaimat is kényelmesen kitudtam nyújtani. Pulóverem kapucniját a fejemre húzva dőltem hátra a kissé hideg széken és türelmesen vártam.
Amikor megjelentek a táncosfiú haverjai, a szívem őrült ütemben kezdett el dobogni. Csalódottan felsóhajtottam, hiszen nem volt velük. Egy kis idő elteltével azonban a várva várt személy feltűnt, nekem pedig megrándult a farkam. Alsó ajkamat beharapva mértem végig a srácot; fekete-zöld melegítőfelsőt, szürke pólót, sötétkék rövidnadrágot és fekete stoplist viselt. Ezelőtt kiröhögtem, aki azt mondta, hogy a férfiakon először a vádlit nézik meg a nők. Jelentem, az én tekintetem is rögtön odavándorolt. Nagyon izmos. Ahogy felfelé kalandozott látásért felelős érzékszervem, a nadrágomban úgy fogyott a hely. Kezeim egyszerre izzadtak és remegtek. Erős önkontrollra volt szükségem, hogy ne nyúljak magamhoz itt, a stadionban.
Sosem élveztem még ennyire egy futballmeccset. Louis erre a sportágra született, akárcsak a szöszi haverja. Arcomra levakarhatatlan vigyort ragasztott a barna hajú szexisten örömteli levegőbe bokszolása vagy éppen az, ahogy diadalittasan lepacsizott a csapattársával. Az oxigén a tüdőmben rekedt, amikor Lou megvált a melegítőfelsőjétől. Lenge pólóján keresztül kirajzolódtak hát-, illetve mellizmai. Ó, és a mellkasát díszítő tetoválás is kivillant. Imádom! Egy-egy cipőfűző bekötéskor felém fordulva hajolt le, így néhány másodperc erejéig kiguvadó szemekkel gyönyörködhettem markolni való fenekében.
A megőrülés szélére sodródtam. Önkontrollom nevetve és integetve hagyott a szarban. Amilyen feltűnésmentesen csak tudtam, kicsatoltam a nadrágom övét s alsó ajkamba mélyesztve fogaimat nyúltam ágaskodó férfiasságomhoz. Hideg ujjaimtól kicsit összerezzentem elsőre. Lejjebb csúszva széken mozgatni kezdtem kezemet fel s le, közben Louis nevét nyöszörögtem rekedtesen. Csak reménykedni tudtam, hogy nem vesznek észre.

{Louis}

Liam és Zayn kitalálták, hogy külön szeretnének játszani, ezért felosztottuk két térfélre a pályát. Az egyiken ők, a másikon Ni és én fociztunk. Cselezési technikákat gyakoroltunk a szöszivel, amikor egy hangos s felettébb öblös nyögés rázta meg a fél stadiont. Zavartan pislogva kaptam rögtön a lelátóra a tekintetem. Az állam konkrétan a füvet súrolta meglepettségemben. A minket, jobban mondva engem kukkoló alak szégyentől és a maszturbáció okozta örömtől kipirosodott arccal nézett végig rajtunk. Lángoló íriszei másodpercek alatt fonódtak össze az enyémekkel.
- Ez gusztustalan - suttogta undorodva a fülembe Niall, mire nyeltem egy nagyot. Az alhasamban megmagyarázhatatlan forróságot éreztem, majd a férfiasságom lüktetését. Akaratlanul is a nadrágomra pillantottam. Hurrá, újabb merevedés a láthatáron! Nialler hitetlenkedve méregette az ölemet. - Csak azt ne mond, hogy attól gerjedtél be, amit hallottál meg láttál?!
- Fogalmam sincs - fülig vörösödve rugdostam a labdát, hátha eltereli a gondolataimat. Noha a merevedésem elviselhetőbbé vált, a szívem őrült kalimpálásán nem sokat segített.
- Ma este lesz a párválasztó a klubban. A műszakod után ne lépj le rögtön, hanem ismerkedj! Hátha akad egy számodra ideális partner - kaparintotta meg a lasztit Ni, majd berúgta a kapuba. Megrántottam a vállam. Nincs sok kedvem ismerkedni. Főnököm felsóhajtott. - Na, ne legyél már ennyire besavanyodott! Ez már nem állapot, Louis! A kórházban fogsz kikötni, merevedési panaszokkal...
- Milyen előrelátó vagy, baszki... Egyedül is tökéletesen megvagyok. Nincs szükségem egy ágyasra, aki csak akkor bukkan fel az életemben, ha dughatnékja van - mormoltam, miközben odakocogtam a labdáért. Dekáztam néhányat, aztán átpasszoltam a szöszinek. - Neked is csak alkalmi csajaid vannak, mégis kiegyensúlyozott az életed.
- A te helyzeted más, fogd már fel! Ah, nem akarok papolni... Nem az én életem, nem szólok bele - túrt hajába leigázottan. Tisztában van vele, hogy nekem van igazam. Sok esetben. - Bár, egy 23 éves férfi már igazán érett egy kapcsolatra. Akár nő, akár férfi a párja.
Nagyokat pislogva méregettem a szőkeséget. Eddig felszínesen foglalkoztatta a téma, most pedig úgy osztotta az észt, mintha könyvből olvasná. Lehet, hogy titokban felvette a pszichológiát az egyetemen, a fene se tudja. Felsóhajtottam.
- Srácok, mit szólnátok egy reggelihez a Starbucks-ban? Liam nem reggelizett és kezd rosszul lenni az éhségtől - jött oda hozzánk Zayn, miközben aggodalmasan figyelte vőlegényét, aki a fűben üldögélt. Bólintottunk egyet Ni-vel, Z pedig elmosolyodott. Csokoládébarna szemeiben némi hála is csillogott, amit nem igazán értettem. Talán annak örült, hogy nem utasítottuk el az ajánlatát. - Klassz! Akkor öltözzünk át és induljunk!
Eddig totálisan megfeledkeztem az evésről; most, ahogy szóba hozta a fekete hajú srác, megkordult a gyomrom. Mit mondhatnék, nem mentem a falnak attól az egy almától. Miután letusoltunk, felöltöztünk és a kocsihoz siettünk. Éreztem, hogy valaki követett minket. Amikor hátra néztem, nem láttam senkit.
- Szóljatok rám, hogy keressek fel egy pszichológust! - mormoltam, miközben elindultunk a másik utcában levő kávézóhoz. Liam értetlenkedve nézett rám a belső visszapillantó tükrön keresztül. - Úgy érzem, mintha figyelne minket valaki.
- Paranoia - fejezte ki mély együttérzését Niall, mire felhorkantottam. - Túl sok horrort nézel, Tommo...
- Mi van akkor, ha az a csávó jött ki közvetlen utánunk, aki felnyögött a pályán? Elképzelhető, nem? - kérdezte Zayn, a többiek pedig bólogatni kezdtek. Leeyum megvakarta a tarkóját, amikor felbőgött a motor. - Úgy tűnik, nem adta fel olyan könnyen.
- Hm? - eszméltem fel rögtön. Egy emberként néztünk hátra. Egy ébenfekete Range Rover volt a nyomunkban. A volánnál ülőt egyből felismertem. A kapucnis alak, aki a lelátón ülve verte ki magának. - Zayn, azt hiszem, jól tippeltél...

*.*.*.*.*.*

Sziasztok!
Szeretetben, beigliben és ajándékban gazdag pénteken, fiatalság! Megérkezett Macy Jézuskája :) Köszönöm az előző fejezethez pötyögött 3 kommentárt - Névtelen: Pert akasztanál a nyakamba? Akkor hogyan írnék nektek? :) Köszönöm ♥!, Buzási Judit: A kiváló fordító kiütötte az írónőt, ez nem ér :3 Köszönöm a véleményed, drága ♥! és Mary-Anne: Semmi baj (a technika már csak ilyen kiszámíthatatlan), az a fő, hogy most is írtál :) Köszönöm ♥! -, a 8 pipát és a 20! feliratkozót ♥! További szép napot és pihenésben gazdag hétvégét kívánok! :) Pusszpáá evribádii,
Macy



6 megjegyzés:

  1. Húha.
    Igazán izgalmas sztori elé nézünk... Kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle. Nekem tetszik, az írásoddal sincs semmi gond, szóval, ha így folytatod, lehetséges, hogy a kedvenceim közé fog tartozni a blogod... Siess kérlek a kövi résszel!!
    Oh, és kellemes ünnepeket !! :):)
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
  2. Hú,nagyon jó lett! Hát Louis... nevetek rajta. A kis problémás! :'D Hajrá Harry,kapd el Lou-t! Nagyon jó lett a rész,hajrá! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  3. XD Szórakoztató az egész. Bár én nem tudom mit szólnék hozzá ha mindenhova követne valaki. XD Hmm Hmm Hmm mi lesz még itt? :D Harry te kis perverz. :'D Várom a következő részt! :3

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen fantasztikus volt ez a történet !!! Nem tudom ,de ez a történet már a Prológusnál belopta magát a szívembe ! Harry úgy követi Lout mint egy őrült ... :D Szegény Louis még a végén megőrül... Imádom a részeket !!! Nagyon jól írsz !!
    Lillaxx

    VálaszTörlés
  5. Jaaaajj OMG ez nagyon jó lett!!!##
    IIIIIIIMMMMMMMMÀÀÀÀÀÀÀDDDDDDOOOOOOMMMMMMMM!!!!!!!!!!
    Siess a kövi el
    És kapsz még egy csòközönt is! ;)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de jó! *----* Ez igazán fantörpikus (xd) lett! :D :3 Na most kiváncsi vagyok, hogy mi lesz...Hazza, a kis kukkoló...:3 Siess a kövivel, nagyon imádom! *-*
    xx Niké

    VálaszTörlés