2015. 02. 01.

8.fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást, amiben csakúgy, mint az eddigi fejezetekben, Lilien is a segítségemre volt... Ezúton is köszönöm, Bloody ♥! Ám nemcsak ennek a bámulatos csajszinak tartozom hálával :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 5 kommentárt - Szilvi, Dreamy Girl, Mary-Anne, Névtelen és Cool Girls ♥ -, a 10 pipát, a 6.000 megtekintést és a 32! feliratozót ♥! Csodálatosak vagytok ♥! További szép hétvégét és kitartást a jövő héthez ♥! Ó, és egy kis ajánló: Lilien jóvoltából megismerkedtem egy nagyszerű írónővel, aki nemrégiben kezdett megismerkedni a bloggerek világával... Ide kattintva eléritek a történetet! :) Jól jönne pár bátorító szó számára :) Ne feledkezzünk meg történetünk kulcsfontosságú főszereplőjéről, Harry-ről sem, aki ma ünnepli 21. születésnapját ♥ :3  Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*

Cheating
{Louis}

Miután részletes leírást adtam a göndör hajú szexistenről, Eleanor a telefonjáért nyúlt és pár perc múlva az arcomba tolta a készüléket.
- Ő az? - kérdezett rá sürgetően, én pedig megszeppenve bólintottam egyet. Legjobb barátnőm elvigyorodott. - A srác neve Harry Styles. Josh munkatársa és haverja.
- M-munkatársa? Úgy érted, Harry is a lemezkiadónál dolgozik? - képedtem el. A kávézóban csak annyit mondott, szabadúszó és fél évente váltja a munkahelyeit. El aprót bólintott. - Legalább ezt elmondhatta volna nekem.
- Haz titokzatos fiú. Csak azoknak nyílik meg igazán, akiben úgy érzi, tökéletesen megbízhat - kaptam egy kis használati útmutatót szexi zaklatómhoz. Eleanor a pokrócra dobta a mobilját. - Ha ennyire teper utánad, ne utasítsd vissza! Adj neki egy esélyt, oké?
- Mi van, ha csak a szexre kellek neki? Emlékszel a legutóbbi kapcsolatomra. Tisztában vagy vele, mi lett a vége, igaz?! - a fiúk és El, illetve a családom volt mellettem a legrosszabb időszakomban. Szégyen, nem szégyen: Megpróbáltam öngyilkos lenni. Egy pöcsfej miatt. - Nem élnék túl még egy csalódást.
- Ha Harry mégis bántana, csak szólj és puszta kézzel csavarom le a gyerkőcgyártóját... Rendben? - kúszott oda hozzám és szorosan magához ölelt. Elmosolyodva fúrtam arcomat a lány nyakhajlatába s felsóhajtottam. Ajkai csiklandozták fülem. - Nem engedem, hogy még egyszer kihasználjanak téged. Ahhoz túl fontos vagy számomra, Lou!
- Szeretlek, El! - suttogtam, majd elhúzódtunk egymástól. Egy ideig még élveztük a napsütést és a nyugalmat, aztán összepakoltunk és visszamentünk a lovardához. Roger épp végzett az etetéssel, amikor Arabelláékat betereltük a helyükre. A gyomrom akaratlanul is mordult egyet, ahogy az ételre gondoltam. Kíváncsian fordultam Eleanor felé. - Ebédelünk együtt?
Válasz gyanánt egy ezerwattos mosollyal megáldott biccentést kaptam. Miután átöltöztünk és elköszöntünk a pacitanya tulajától, elindultunk a városba.

***

A levegő a tüdőmben rekedt és a szívem heves kalimpálásba kezdett, amikor megpillantottam a kedvenc éttermem előtt parkoló Range Rover-t. Tehát nem tett le arról, hogy velem ebédeljen ma... Napszemüvegemet feltéve szálltam ki a kocsimból, majd El mellé kocogva átsétáltunk a zebrán. Az étterembe belépve azonnal lecsaptam egy eldugott asztalra, míg legjobb barátnőm leadta rendelésünk egy, a pultnál kiszolgáló pincérlánynak.
- Nocsak-nocsak, kit látnak szemeim?! - hátamon végigszaladt a hideg, ahogy a hang irányába fordultam. Harry a férfi mosdóból lépett ki éppen, ajkain meglepett mosollyal. Zavartan alsó ajkamba haraptam s végigmértem a srácot. Kifogástalanul nézett ki, mint mindig. Mire észbe kaptam, már leült mellém és a térdemre simította a kezét. Megremegtem érintésétől. - Miért vagy ilyen szótlan, Lou?
Reagálni szerettem volna, de Eleanor és vőlegényének érkezése meggátolt benne. Josh értetlenkedve méregetett minket, miközben kezet rázott velünk. Biztos voltam abban, hogy rákérdez arra, mit keres itt a göndör hajú szexisten.
- Tommo, nem úgy volt, hogy El-l töltöd a napot? - kérdezte felvont szemöldökkel, mire bólintottam egyet. Haz ujjai megfeszültek a lábamon. Halkan felszisszentem. - Akkor mit keres itt Harry? Egyáltalán honnan ismeritek egymást?
- Ne kíváncsiskodj már annyit, Josh! Elégedj meg azzal, hogy ismerkednek a másikkal és eddig minden a legnagyobb rendben közöttük - mosolygott rám Eleanor, amit viszonoztam is. Igaz, az utolsó mondat végével nem értettem egyet. Akármennyire is törekvő és aranyos Harry, egy szexéhes kamasz. Biztos vagyok benne, hogy fiatalabb nálam! - Hogy-hogy nem vagytok a stúdióban?
- Szabadnapot kaptunk - szólalt meg a göndörke, miközben észrevehetetlenül átkarolta a derekam. Legjobb barátnőm felvillanyozódott a hír hallatán. Én már kevésbé voltam ilyen lelkes. - Holnap viszont egész napos értekezleten leszünk, amit egy vacsora követ. A megjelenés kötelező és egy kísérőt is vinnünk kell magunkkal.
Ezt pont nem szerettem volna hallani. Haz biztos, hogy engem kér fel kísérőjének. Ó, bárcsak az ölébe pottyanna egy bögyös kislány, aki áhítattal hallgatná minden sóhaját a srácnak... De nem, egy csaj helyett én kerültem a szexisten közelébe. A manóba, miért ilyen dögös és ellenállhatatlan?
- Föld hívja Boo-t! - legyezte meg arcom előtt a kezét El, én pedig megráztam a fejem, hogy egy kicsit összeszedjem magam. A zöldszemű szörny biztatásképp megszorította egy kicsit a derekam, aztán a nyakamhoz hajolt s egy puszit hintett bőrömre. Lehunytam a szemem. - Louis, válaszolj már!
- M-mire? - nyögtem ki, miközben a göndörke combjára simítottam a kezem. Élesen beszívta a levegőt, arcát a vállamba fúrta. Szabad kezem megremegett. Legszívesebben kihúztam volna a hajából a gumit és beletúrtam volna fürtjeibe. - Bocsánat, nem figyeltem.
- Harry felvetette, hogy talán te mehetnél el vele a vacsorára holnap - mondta Josh, majd belekortyolt a kólájába. - Szóval?
A szexisten a fejembe látott! Bár, én úgy emlékeztem, azt mondta a reggelinél, hogy nem szeretné felfedni a másságát a világ előtt... Ha nem muszáj. Most mégis megteszi. Hihetetlen ez a srác!



7 megjegyzés:

  1. Ahww !
    Imádom <3
    Most azonnal kövit akarok .:33
    Sajnálom nem tudok mit írni kifogytam a szavakból .

    VálaszTörlés
  2. Töccik!Bár,szerintem egy kicsit rövidre sikeredett...:(
    Mikdegy,nagyon jól írsz,és kíváncsivá teszel.Várom a kövit!!:)

    VálaszTörlés
  3. OMG!! Imádom!!
    " kézzel csavarom le a gyerkőcgyártóját" XD Ezen jót röhögtem :D
    Annyira rohadt jó ;) Nem tudok mit mondani, végem van! :3 Tudom, hogy most hoztad, de már olvasnám nagyon a kövit ;)

    VálaszTörlés
  4. Egy szó csupa nagy betűvel: IMÁDOM
    Puszi: Szilvi

    VálaszTörlés
  5. De édeees. :3 Csak olyan rövid. Na nem baj. Továbbra is imádat van. ♥♥

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen bizony! Naaa,Lou,menj el vele! Léccike! :p
    Aranyos rész volt,várom a kövit! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  7. Annyira fantasztikus! *--* minel hamarabb hozd a kovi reszt mert megpusztolok itt helyben! Istenem Hazz te szexmanias es Lou te kis tancos csajszi xd
    ~Gabrielle Canu

    VálaszTörlés