2015. 03. 07.

13.fejezet

Sziasztok!
Egy rendkívül zavaros hét után meg is érkeztem a soron következő résszel :) Újítottam egy kicsit, hiszen most nem Harry és Louis szemszögéből olvashattok majd, hanem Zayn és Lou nézőpontjából :) Remélem, elnyeri a tetszéseteket ez a kis változtatás :3 Köszönöm az előző fejezethez érkezett 7 kommentárt - Cool Girls, Pillow Lover: Semmi baj :) Örülök, hogy ennyire tetszik a munkám :), ♣Free♣, Mary-Anne, Niké Fox, Lufiimadoo♡♡♡ és Dreamy Girl ♥ -, a 12 pipát és a 12.000 megtekintést ♥! Csodálatosak vagytok, imádlak titeket ♥! További szép hétvégét és kitartást a jövő héthez ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*

Outside ft. Ellie Goulding
{Zayn}

Nyögéseink betöltötték az egész szobát. Liam végigszántotta körmeivel a hátam, miközben a csípőm köré kulcsolta lábait. Mogyoróbarna íriszei vágytól csillogtak, ajkai elnyíltak egymástól. Jólesően sóhajtozott s nyöszörgött, amikor lökéseimmel érintettem örömforrásának pontját.
- Babe... - fúrtam fejemet a vállába és megpróbáltam késleltetni az orgazmusunk. Li egyik kezével a hajamat túrta és tépte kíméletlenül, a másikkal pedig a fenekem markolászta. - Ah, istenem...
- S-segíts rajtam, Z... - könyörgött suttogva. Kettőnk közé vezettem a kezem, majd marokra fogtam vőlegényem méretes farkát és fejni kezdtem. Feje hátrabicsaklott az élvezettől, ádámcsutkája fel-le ugrált. Fogaimat a nemrég ejtett, lilás foltba mélyesztettem és szívni kezdtem az alattam vergődő fiú bőrét. Lélegzete akadozott, a nevemet mantrázta megunhatatlanul. Tempóm lusta volt és lomha, amit Payno egy idő után szóvá is tett. Meglepett, hiszen általában nem szereti, ha elsietjük a szeretkezéseinket. Hangja már-már dühösen csengett. - Gyorsabban, az istenit!
Az ágy valósággal nyikorgott alattunk, olyan erős lökéseket mértem a szépfiúra. Egyre közelebb kerültünk a gyönyörhöz, amikor megszólalt a csengő. Ügyet sem vetve rá mozogtam tovább, de az ajtóban várakozó nem adta fel. Valósággal ráfeküdt arra az átkozott jelzőre, amitől felmordultam mérgemben.
- Nem foglak kielégülés nélkül hagyni - nyögtem rekedtesen Liam fülébe, amitől beharapta alsó ajkát. Férfiassága megremegett a kezemben, majd a tenyerembe lövellt forró nedve. Mellkasa szaporán mozgott, homlokán gyöngyözött az izzadtság. Vergődésem meglátva hajolt nyakamhoz, majd puha ajkaival kitapintotta a legérzékenyebb pontot s ráharapott. Nyögtem egy falrengetőt, aztán teljesen eltüntetve hosszomat Li-ben adtam utat vágyaimnak. Pár percig egymást fürkészve, lihegve próbáltuk meg rendezni vonásainkat. Miután rendbe tettük magunkat, felöltöztünk és lementünk ajtót nyitni. Louis állt a küszöbön, egy nagy lábossal a kezében. - Tommo, szia!
- Sziasztok! Csak gondoltam, átjövök egy kicsit... Főztem erőlevest, hogy mihamarabb meggyógyulj! - mosolygott a még mindig kipirult vőlegényemre, aki hálálkodva vette át az ajándékot. Besietett a konyhába, Lou meg én pedig leültünk a kanapéra. Kajánul elvigyorodott, amikor végigmérte arcom. - Megzavartam valamit, igaz?
- Lebuktunk... Tudod, megünnepeltünk, hogy Liam jobban van és... - s ekkor jelent meg Ő, akiért mindent megtennék. Egy tál, gőzölgő levessel egyensúlyozott oda hozzám, majd helyet foglalt az ölembe. Karjaimat automatikusan köré fontam és egy puszit leheltem fehér atlétával eltakart hátára. Hümmögve kanalazta befelé az ételt és közben agyondicsérte szakácsot. A kék szemű fiú csak pironkodva ismételgette, hogy Leeyum túloz. Megforgattam a szemem. - Lou, ne légy ilyen pesszimista magaddal! Mesélj inkább arról, hogy mi van veled és a te zöldszemű hercegeddel?

{Louis}

A szerelmesek kíváncsian hallgatták a mesémet a tegnap történtekről, illetve a kis ajándékról, melyet Harry csempészett az ágyam alá úgy, hogy észre sem vettem. Gondolkodtam rajta, hogy elhozom Z-nek és Li-nek, de végül elvetettem az ötletet. Itt vannak egymásnak, nem szorulnak szexuális segédeszközökre. Ha viszont egy ideig megtagadom Haz közeledését... Egy fenét! Nem fogok vibrátorokkal játszadozni! Tökéletesen megvagyok ezek nélkül a műanyag vackok nélkül!
- Azt mondod, kaptál egy szexi ajándékcsomagot a lovagodtól? Vibrátorokat meg ilyesmit? - kérdezte Liam tűkön ülve, miután megette a levest. Zavartan bólintottam egyet, mire megpaskolta a térdem. - Nem legyél dühös a göndörkére! A virágcsokor meg a bonbon már túl elavult... Talán így akart beújítani udvarlás terén...
- Szép kis udvarlás! Elrejtette az ágy alá, de nem vettem ebből észre semmit. Harry egy cseppet sem viselkedett furcsán... Egyáltalán az ilyesminek vannak előjelei? - sóhajtottam fel tanácstalanul. Zayn megrántotta a vállát, vőlegénye pedig mosolyogva megforgatta a szemét. Túl sokat agyalok mindenen, ez a bajom! - Oké, váltsunk témát... Videojátékozunk?

***

Csaknem egész délelőtt és délután játszottunk meg beszélgettünk. Igaz, hiányzott a kis körünkből Niall, mert ő aztán tudta, hogyan kell feldobni az ember kedvét. Nemegyszer előfordult már olyan is - főleg nyaranta -, hogy tábortüzes esteket szerveztünk s hajnalig zenéltünk. Ni és Liam remekül gitározik, Zayn-t pedig hibátlan énekhanggal áldották meg az égiek. 
- Emlékeztek arra, amikor Nialler barbeque-t akart csinálni és kis híján kigyulladt a grillsütő? - nevetett fel a fekete hajú srác. Elmosolyodtam az emlékre. A mi kis ír haspókunk már nem volt szomjas, amikor nekilátott eme elhatározásának. A kelleténél több csípős szószt rakott a húsokra, amik másodpercek alatt léptek reakcióba a forró grillráccsal. - Azóta óvakodik az ilyesmitől...
- Téged se kell félteni, ha sütögetésről van szó... Nem is tudom, ki miatt porladt szénné a kedvenc pulóverem?! - vigyorodtam el kissé sértetten. Z egy pillanatra elkomorult, de szemei sarkában ott pihentek a nevetőráncok. Megnyugodtam, hogy nem bántottam meg a fiút. - Legközelebb Liam-re bízzuk a tábortüzet. Oké?
- Benne vagyok. Hiányzik a tóparti búvóhelyünk. Szinte ott nőttünk fel, Niall-t kivéve - mondta Payno, miközben hátrahajtotta a fejét Zayn vállára. Ujjaival a vőlegénye tetovált karján zongorázott, lábait pedig felpakolta a kanapé karfájára. Miután egy puszit lehelt Zaynie állára, rám nézett. - Mi lenne, ha a jövő hétvégén leugornánk Portsmouth-ba? Áthajóznánk a Hayling Golf Klubba és lazítanánk egy kicsit. Na?
- Nekem jó. De előtte le kell foglalni a pályát, ha játszani akarunk - mondtam a telefonom elővéve. Írtam egy email-t a klubnak, aztán üzentem Ni-nek is. Alighogy elküldtem neki a tervet, máris válaszolt egy hangulatjellel teli üzenettel. Rámosolyogtam a szerelmesekre. - Haspók már alig várja, hogy ott legyünk.

***

Miután átbeszéltünk a jövő hétvégével kapcsolatosan mindent, elindultam haza. Útközben beugrottam egy közértbe, mivel üres volt a hűtöm és nassolni való terén is kifogytam. Amint az élelmiszerek beszerzését letudtam, elmentem a kedvenc ruhaboltomba. Vettem néhány új pólót meg nadrágot, illetve beújítottam egy pár cipőt is. 
Hazatérve vettem tudomásul, hogy már nem sok időm maradt elkészülni a randira. Gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem, aztán fújtam magamra egy keveset a nemrég vett parfümömből. Hajamat bezseléztem s összekócoltam egy kicsit. Mire észbe kaptam, már csengettek. Felsóhajtottam, majd lekocogtam a lépcsőn s ajtót nyitottam.
- Szia, Haz! - köszöntöttem feszengve. Kissé dühös voltam rá a doboz miatt, de próbáltam palástolni negatív érzelmeimet. Ajkait megnyalva húzott közelebb magához és mintha egy porcelánbaba lennék, olyan óvatossággal tapadt a számra. Karjaimat a dereka köré fontam, kezeimet pedig eltüntettem a farzsebeiben. Homlokát az enyémnek döntve fúrta smaragdzöld íriszeit az én kékjeimbe. - Mi ez az óvatosság, hm?
- Nem akarok kárt tenni benned - suttogta elvörösödő arccal, mire meglepett mosoly kúszott ajkaimra. Ez a srác kész keresztrejtvény. A fene se tud a gondolkodásmódján elmenni. Olyan, mint az időjárás. Rendkívül kiszámíthatatlan. - Indulhatunk?
Aprót bólintottam, majd bezártam a bejárati ajtót. Kézen fogva mentünk a fekete terepjáróhoz, aztán Harry kinyitotta nekem az anyósülés felőli ajtót s megvárta, míg beülök a járműbe. Amikor becsatoltuk magunkat, felbúgott a motor és elindultunk... Nem tudom, hova.



5 megjegyzés:

  1. Hát ez hihetetlenül jó volt ! Imádtam főleg a Ziames részt ! ;)

    VálaszTörlés
  2. :o Erre nem számítottam... Kicsit belestünk a négy fal közé.... Nekem tetszett,csak úgy sokkolt.. Nem számítottam rá...
    Áááá! Én mondom megeszem Harry-t! Vagy felpofozom... Szerinted melyik? Egyrészt aranyos,másrészt meg...perverz...
    Várom a kövit! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  3. Ziam. ♥.♥ Hujujj de szexi volt. :D
    Larry randi. Uuuuu na hová is megyünk? :D
    Imádom, imádtam, imádni is fogom. :D

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok oda Ziamért, de szexi volt, és élveztem :p Imádtam, jó volt olvasni más szemszögből is :) Kìváncsi vagyok hova mennek, meg arra is h Louis mikor használja az eszközöket :D ;)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Én most találtam meg a blogod és nagyon jó...imádom, és alig várom a kövi részt...Imádom, ahogy Harry mindig máshogy viselkedik, és nem megy normálisan a kapcsolatuk, hisz rögtön ágyba akarta vinni Louist...bár most végre lesz egy randijuk :) Remélem jó helyre viszi és jól érzik majd magukat...Én szeretem mind az ötüket, és csak örültem, hogy más szemszögből is írtál legyen még benne ilyen... ;)
    U.I.: Nagyon jól írsz, így tovább!
    Puszi: Bogi

    VálaszTörlés